Snö ^^

Hej , Idag har det snöat mer och ni kommer att få en bild på snön hur det ser ut nu på Malmö .. Hög snö så att mina skor var jätte blötta. Idag ska ni få se vem som vann tävlingen och då har jag gjort en Miley diplom till er som har varit med och deltat, Då kan du spara Miley diplomen och sätta in den i din blogg . Och det är så att du inte får ändra nåt i Diplomen.
Whoops!
Diplomen !!




Vinnaren :
free glitter text and family website at FamilyLobby.com
Finn Fem Miley Fel:

Kommer om 1 Timme ;)
Hejdå\\
free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Kommentarer
Postat av: H.E.M

Srry för det inte stog Ajo men hon deltade i sista minuten och jag var redan klar med diplomen :(:(:(

2009-12-21 @ 16:34:27
URL: http://mileyhem.blogg.se/
Postat av: Josefin

Jag är så avunsjuk! Vi har ca 2 cm snö här :S

2009-12-21 @ 17:53:32
URL: http://honjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0